torsdag den 8. april 2010

Hej med jer
det har været nogle underlige dage synes jeg den ene dag har bare taget den anden og jeg har været rigtig øv i sind og krop,hold da op hvor jeg kan.lol
Jeg har været i genbrugsbutikken tirsdag og onsdag i dag skulle jeg have haft husvagt men tog hjem igen ved middagstid, havde det som om at alle var uhhh lige til at banke oven i hovedet med noget tungt så det var bedst jeg gik.
Efter at have hvilet mig fandt jeg ud af hvad der var galt skal vi bare sige det var godt jeg havde toilet papir hjemme og meget af det nu er det på te og knækbrød håber det hjælper lidt.
Det har nu ikke været surt alt sammen ,jeg har fået hus, godt nok kun et fuglehus men jeg elsker,det gør fuglene osse, det det var en gave fra min datter og Christoffer for jeg hjælper med at hente ham når hun arbejder sent.
Så er der flyttet et par trolde ind hos mig et lille fund,og sidst men ikke mindst har jeg fået en cykel anhænger fra en af mine brugere han havde too g så jaa,når jeg nu tænker rigtigt efter så er jeg en usandsynlig heldig person at være elsket af så mange osse nogle jeg ikke vidste gjorde det.

Fandt lige ud af man kan og skal ikke fotografere gennem en rude og slet ikke med blizt,men kan se reflekserne virker ok på anhængeren og min cykel.

3 kommentarer:

  1. Nä... blixt och fönsterrutor är ingen bra ide`*ler* Hoppas du kryar på dej snart!
    Tomtan

    SvarSlet
  2. Hejsan. Nu ska jag sova, Kram

    SvarSlet
  3. Jo jag hade en underbar helg, är röd som en riktig tomte ;-) TOMTAN

    SvarSlet