lørdag den 17. april 2010

halløjsa igen har været syg igen øv hvor er jeg træt af det.
Jeg har fået ordnet det meste i min frimærke have og fået bord og stole til den og en slap af bænk så nu må sommeren godt starte for min skyld.Jeg er i gang med at hækle nogle hynder til stole og bænk.
Min gule rose skal sættes ud i næste uge og næsten alle mine blomsterfø spirer og min persille er kommet frem mine chilli har jeg ike fået sat endnu,regner med at gøre det i morgen.
 Dronningen blev 70 år og jeg var med næsten hele vejen lå jo alligevel og lå så jeg har været til gallamiddag,i Det Kongelige taeter og på Rådhuset og selvfølgelig til fest i går aftes.
Der er mange diskutioner om vi skal bevare monakiet og jeg indrømmer blankt at jeg er for det.
Ok der bliver brugt en hulens masse penge og der kan osse skæres ned nogle steder skulle man mene og fejre sin dag i næsten 6-7 dage er måske lige i overdrevet.
Men hun er min Dronning jeg var der da hun blev det og har været med hele vejen igennem.
Tirsdag aften så vi et show som TV 2 havde lavet hvor Sir. Cliff Richard optrådte,kameraet havde fanget hende i et ubevogtet øjeblik og hun lignede en ganske ung pige med rødme i kinderne og hendes øjne strålede og jeg tænkte hvis bare jeg ser sådan ud når jeg runder de 70 ville det være dejligt.
Om så det var fordi det var Cliff  der sang ved jeg ikke,han holder sig osse godt når man tænker på han bliver 71 i år.

Her leger min kat gemmeleg,kan næsten ikke se hende vel?


3 kommentarer:

  1. Ha det gott ikväll. Kram

    SvarSlet
  2. Här tror jag inte på våren på länge än.... Det var vitt i morse och det har snöat under dagen +0,5 och kalll blåst.... Men mina utemöbler står kvar sen förra året så jag är beredd *ler* Tomtan www.metrobloggen.se/tomtan

    SvarSlet
  3. Godaften Eva!

    Jeg havde glemt at våres Dronning havde födselsdag, men en kamerat sa det igår, så jeg blev nöd till at blogge om det. Jag lavede först tekst på et flot billed af Dronningen. Siden lavede jeg en "billedbog" som man kan se hvis man klikker på billedet. Og så lavede jeg et billedspil som man kan se hvis man klikker på Dronningens navn.
    Så jeg syns jeg har Grattuleret våres Dronning Margrethe ordentlig. Kan dog holde med om at fejre i 6-7 dager er en lille smule overdrevet.
    Jo jeg syns faktisk at våres Dronning ikke ser ud til at vaere 70-år. Dronning Silvia ser meget aeldre ud, og hun har lavet flere plastikoperationer.

    Ha en fortsatt God aften!

    Knus
    Stevie

    SvarSlet