mandag den 5. april 2010

foråret er kommet til Bellahøj og AFTER SKI

Så er foråret kommet til stenbroen som man kan se har hr.And inviteret frk. And i byen,(ved ikke om de leder efter lejlighed.)eller hvad man lige skal kalde det for på den ene side er der højhuse og den anden side er der den skønneste sø med et fugleliv af en anden verden
Desværrer er der sygdom i træerne og en utrolig gammel meget flot pil måtte lade livet det gjorde bare så ondt at se den ligge der.





Det har været sjovt at lære andre at kende gennem denne After ski, er nok lidt skuffet over at der ikke har været flere inde at kigge på min blog men jeg har jo rodet lidt rundt i det hele og kom sent i gang, det var første gang jeg prøver at være med men forhåbentlig ikke sidste stort knus til Petunia for at sætte det op.

6 kommentarer:

  1. Hejsan Eva. Jag stickar en bebiströja till barnbarnet Thea. Kram

    SvarSlet
  2. Så ytrevligt att få en dansk vän...det här är nog en första danska bloggen jag läser! Kram på dig och grattis till utmärkelsen hos Stevie!

    SvarSlet
  3. Ja, nu er det da forår i Kbh. Ænderne foretrækker åbenbart stenbroen :-)

    SvarSlet
  4. Trist du føler at du ikke har fått så mye besøk. Jeg hadde jo håpet at folk var flink til å besøke de andre bloggene, men det er jo ikke noe krav for å være med. jeg håper likevel du har funnet noen blogger du liker og har fått noen nye bloggvenner som du vil besøke.
    Jeg synes det var koselig å ha deg med og håper du vil være med en annen gang også!!

    SvarSlet
  5. Heisann!
    Jeg fikk sjansen til å være med på siste dag, og tok en tur ut i blåveislunden, noe som ga resultater.
    Du har funnet et motiv som er veldig aktuelt. Våren er ryddetid, vekk med løv, forvokste greiner, gamle kvister og annet utøy. Nå skal straks haven skinne med flotte farver og gode dufter. Vi får lønn for strevet!
    Ha en fin våruke!

    SvarSlet
  6. GRATTIS!!!!! Kom hem från ferien imorse och nu tvättar jag flera ton känns det som *ler* Visst är Hypnotisören en bra bok!!!! Hade nästan inte tid att jobba *ler* TOMTAN

    SvarSlet