mandag den 3. maj 2010

skønt vejr

AHH det var et skønt vejr igår og vores plæne i gården var fyld med børn og voksne som nød solen, jeg var lidt ude i min have og senere blev jeg invieret på cafe af min søn og svigerdater og det endte med vi lavede kylling med salat og flute og hjemmegjort dressing hjemme hos mig.rigtigt hyggeligt.


Jeg er med i en lodtrækning om garner hos http://stickning.info/default.aspx  Det er acryl og kan da bruges til tæpper og dukketøj oma. synes i skal melde jer til.

her en en smuk jadegrøn og en varm pinkfarvet.Hvis jeg er en af de heldige skal de ruges til et stort tæppe jeg er i gang med at srikke nu må vi se har deltaget i så mange af de her og har ikke været så heldig endnu at vinde,men spændende at være med synes jeg.

2 kommentarer:

  1. Carolina garnet virkar jag filt i nu. Gör mormorsrutor. Kramar

    SvarSlet
  2. Läckra färger!!!!! Hoppas du får en varm och skön helg! Det vill jag ha! Tomtan www.metrobloggen.se/tomtan

    SvarSlet